Товари в офіс замовити і купити стало ще простіше. На оновленому сайті Prote.ua ми реалізували сервіси для швидкого і зручного оформлення покупки.
«Готова товарна корзина»
Скориставшись цим сервісом ви витратите час тільки на відправку заявки і редагування готового кошика в разі потреби.
Завдяки простій формі можна завантажити заявку відразу на сайті або відправити нам її поштою. Після цього наш менеджер сформує замовлення і відправить логін і пароль для входу в кошик. Ви, по необхідності, відредагуйте його та підтвердите ваше замовлення.
«Замовлення товару, якого немає на сайті»
Корисний сервіс, який допоможе купити все в одному місці. Таким чином ви зможете заощадити час на пошуки, а також не будете переплачувати на доставці з різних магазинів.
Надішліть заявку, а наш співробітник пошукає товар, якого не вистачає та до дасть його до основного замовлення. При умові, що товар є в наявності у постачальників, а також не знятий з виробництва.
«Замовлення товарів за кількістю співробітників»
Перейшовши за посиланням ви потрапите на сторінку з готовими списками товарів для офісу. Списки відрізняються за кількістю співробітників. Все, що вам потрібно це обрати список відповідно до кількості співробітників, відредагувати його, а також додати інші товари в кошик за необхідністю.
«Пошук витратних матеріалів за моделлю друкувального пристрою»
В офісі працюють не тільки люди, а й техніка. Робота з документами пов'язана безпосередньо з використанням різної техніки починаючи від діркопробивача і степлера і закінчуючи друкуючою технікою такою як принтери, БФП, копіри. Часто, при виборі картриджів виникають труднощі в їх підборі. Скориставшись цим сервісом вам буде легше підібрати витратні матеріали. Для цього потрібно буде обрати бренд, тип і модель пристрою.
У будь-якому випадку при виникненні додатковий питань або труднощів у підборі завжди можна звернутись за консультацією до менеджера магазина.