Як обрати магазин для покупки товарів для офісу, що б і співробітники були задоволені і часу не витратити даремно на пошуки і оформлення замовлення. Все набагато простіше, якщо ви купуєте для власних потреб, то і половини питань у вас не буде, так як купуючи для себе ви точно знаєте, що ви хочете, за якою ціною і з якими документами і термінами.
Роблячи комплексну закупівлю в офіс, то звичайно ж в першу чергу потрібно визначитися зі списком позицій, які потрібно купити. Далі подумати над документами, які вам потрібні будуть для бухгалтерії. Для багатьох бухгалтерів обов'язковим є договір поставки в якому будуть описані всі умови угоди.
На що ще потрібно звернути увагу при закупівлі товарів в офіс?
Prote рекомендує звернути увагу на список і на ту інформацію, яку в ній вказали відділи. Якщо інформації недостатньо для вибору того чи іншого товару, то краще за все уточнити, як мінімум виробника, а як максимум всі додаткові характеристики товару.
Асортимент магазину підібраний таким чином, що б закрити будь-яку потребу в товарах.
У нашому каталозі ви знайдете:
Асортимент товару різноманітний тому при виникненні труднощів з вибором - телефонуйте менеджеру Prote.