Працюючи в офісі не можна обійтися без товарів для офісу, техніки і витратних матеріалів для друкуючих пристроїв. Побутує помилкова думка, що така закупівля не таїть в собі ніяких каверз і зробити її досить легко і просто. У разі якщо заявка складена детально, то звичайно ж. Але буває й інші завдання, де в заявці вказана мінімальна інформація, а що уточнювати не зовсім зрозуміло.
На що потрібно звернути увагу при закупівлі товарів в офіс?
Якщо у вас стоїть завдання купити картридж для друкуючих пристроїв, то вам потрібно знати наступну інформацію:
Якщо потрібно купити канцтовари, то краще за все відразу з'ясувати максимально інформації, так як різновидів дуже багато і відмінностей теж. Наприклад для замовлення файлів для документів потрібно знати формат, покриття матова або глянцеве, товщина самих файлів. Стікери для нотаток, є з клейкою основою і без, різних розмірів і кольорів. Коректор найкраще знати, який саме потрібен з пензликом рідкий, стрічковий або коректор-ручка.
Замовлення на побутову хімію приймати до виконання теж потрібно акуратно. Найкраще купити перевірені засоби, так як навіть інший запах, може негативно позначитися на настрій вашого замовника.
У будь-якому випадку, який би список вам не дали ви можете звернуться за консультацією до менеджерів магазину Prote.ua і придбати необхідні позиції. Для ще більш швидкої обробки замовлення скористайтеся сервісом «Готова товарна корзина» і отримаєте вже готову корзину, яку потрібно буде тільки підтвердити.