Здавалося б немає нічого складного в формуванні замовлення товарів для офісу. Так, але тільки на перший погляд. Звичайно ж якщо сформувати замовлення під свої особисті потреби, то складнощів не виникне, адже ви ж точно знаєте, що для вас найкраще і якими характеристиками повинні володіти товари. А ось зробити комплексну закупівлю за списком набагато важче.
На що варто звернути увагу при комплексній закупівлі товарів в офіс?
В першу чергу варто зібрати заявки з усіх відділів, що б в подальшому не довелося шукати і докуповувати щось окремо.
Уважно ознайомтеся з усіма заявками. Якщо в заявці не вказані конкретні моделі. То краще заздалегідь їх уточнити або побажання щодо товару. Наприклад якщо у вас буде вказано купити ручки, то краще уточнити які саме адже різновидів їх дуже багато (масляні, гелеві, автоматичні, з гумовим грипом, різною товщиною лінії). Купівля простої лінійки теж просте завдання на перший погляд, але як мінімум потрібно знати її розмір і колір корпусу, хтось вважає за краще прозорі, хтось кольорові, а хтось і зовсім хотів металеву. Стікери для заміток найкраще уточнити розмір і колір, так як пастельний колір або дуже яскравий не кожному співробітнику сподобається. З наведених прикладів чітко видно, як важливо знати переваги внутрішнього замовника.
Уточніть обов'язково бюджет, так як практично всі товари для офісу представлені в різних цінових категоріях.
Чому варто зробити замовлення на сайті Prote.ua з доставкою в Кривий Ріг?
На нашому сайті ретельно підібраний асортимент товарів і немає нічого зайвого. Ми створили сервіси, які спростять вашу роботу і допоможуть максимально швидко оформити замовлення. Скористайтеся послугою «Готова товарна корзина» і отримаєте готову корзину, яку вам потрібно буде тільки підтвердити.