Ця публічна пропозиція (оферта) (далі – Оферта) є офіційною пропозицією Інтернет-магазин Prote.ua укласти Договір купівлі-продажу дистанційним способом через Інтернет-магазин на умовах визначених в цій Оферті.
1. ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Терміни і поняття, що містяться в Оферті вживаються у наступному значенні:
Продавець – Компанія*, що здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин Prote.ua, розміщений на доменному імені prote.ua, тел.(044)379-09-62, E-mail: info@prote.ua.
Інтернет-магазин – засіб (сайт) для представлення та реалізації Товару Продавця, що розміщений в глобальній мережі Інтернет за адресою: https://prote.ua (включаючи всі його веб – сторінки) і використовується Продавцем для укладання електронних договорів.
Електронний договір - договір купівлі – продажу, який укладений між Продавцем і Покупцем у дистанційний спосіб шляхом прийняття (акцепту) Покупцем Оферти Продавця за допомогою інтернет-магазину.
Фіскальний чек – це документ певного зразка, який в обов'язковому порядку був пропущений через касовий апарат та зафіксований в його захищеній пам'яті.
Товар - річ, що пропонуються до передачі Продавцем за електронним договором, зображення та/або опис якої розміщено в інтернет-магазині.
Оферта - спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція Продавця з укладення електронного договору на визначених Продавцем умовах.
Покупець – дієздатна фізична особа, що є стороною електронного договору, яка акцептувала Оферту шляхом вчинення передбачених нею необхідних дій для отримання Товару.
Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою інтернет-магазину запит Покупця на прийняття (купівлю) обраного ним Товару.
Акцепт – вчинення Покупцем дій з повного та безумовного прийняття умов Оферти, включаючи оплату Замовлення.
Логін доступу в інтернет-магазин – телефонний номер, який використовується Покупцем для здійснення ідентифікації в інформаційній системі інтернет-магазину з метою укладання електронного договору.
Реєстрація – внесення Покупцем необхідних відомостей до інформаційній системі інтернет-магазину з метою ідентифікації та укладання електронного договору.
Супроводжувальні документи – первинні бухгалтерські документи, які складаються Продавцем та/або перевізником для підтвердження операції з передачі Товару Покупцю.
Приховані недоліки – недоліки якості Товару, які неможливо виявити зовнішнім оглядом.
Явні недоліки – пошкодження Товару, які можливо виявити зовнішнім оглядом, відсутність комплектності Товару.
1.2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.2.1. Оферта є пропозицією Продавця, що адресована невизначеному колу осіб та містить всі істотні умови щодо укладення електронного договору на визначених нижче умовах.
1.2.2. Акцептом Покупець засвідчує свою повну та безумовну згоду з усіма умовами (пунктами) Оферти та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту та погоджується з ними.
1.2.3. Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання Продавцем Замовлення відповідно до умов визначених Офертою.
1.2.4. Якщо Покупець не здійснив оплату Замовлення протягом визначеного Продавцем строку, вважається, що Оферта є неприйнятою Покупцем та електронний договір вважається розірваним.
1.2.5. Здійснення оплати Замовлення, без виконання інших умов та/або без надання усіх відомостей, визначених в Оферті, не вважається прийняттям Оферти, а оплата вважається неналежною та підлягає поверненню особі, яка її здійснила.
1.2.6. Сторони погодились, що направлення Продавцем будь-яких сповіщень про наявність товарів, прийняття Замовлення, його вартість, статуси та/або зміни статусів Замовлення,строки доставки товару і т.д., за допомогою смс-повідомлень, дротових засобів зв'язку та ін., вважається повідомленням Покупця про отримання Продавцем оферти і не можуть свідчити про її акцепт з боку Продавця;
2. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ.
2.1. Продавець зобов’язується передати Покупцю Товар на підставі його Замовлення оформленого в інтернет-магазині, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.
3.1. Замовлення Товару на умовах даної Оферти має право здійснити Покупець, що здійснив Вхід на сайт інтернет-магазину.
3.2. Покупець самостійно оформляє Замовлення шляхом додавання обраного Товару у віртуальний кошик слідуючи інформаційним позначенням на відповідній сторінці інтернет-магазину.
3.3. Завершення оформлення та направлення Замовлення Покупцю здійснюється натисканням кнопки «Оформити замовлення» на веб – сторінці інтернет-магазину.
3.4. Внесення змін до Замовлення, що підтверджене Продавцем не допускається. Для внесення змін необхідно скасувати попереднє Замовлення та оформити нове.
3.5. У випадку, коли після оформлення Замовлення виявиться, що Товар відсутній на складі Продавця, Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення Замовлення, та у випадку якщо Покупець протягом 3 (трьох) календарних днів не відповідає за вказаними у Замовленні даними, або не погоджується на отримання Замовлення без певного, обраного ним Товару, який відсутній у Продавця на момент виконання Замовлення, Продавець має право в односторонньому порядку відмовитись від електронного договору, відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця електронною поштою, що має наслідком розірвання електронного договору.
4. ЦІНА ТОВАРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ОПЛАТИ.
4.1. Ціна за одиницю Товару визначається Продавцем на власний розсуд та зазначається в інтернет-магазині.
4.2. Загальна вартість Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх обраних Покупцем Товарів, поміщених у віртуальний кошик та ціни доставки, яка визначається зокрема в залежності від вартості Замовлення, тарифів перевізника та способу оплати Товару.
4.3. Оплата Товару здійснюється Покупцем в сумі, що відповідає загальній вартості Замовлення.
4.4. Покупець оплачує загальну вартість Замовлення шляхом:
1) банківського переказу, у тому числі за допомогою Інтернет-банкінгу.
2) готівкою при отриманні Замовлення у перевізника, кур’єрською доставкою.
3) використання електронного платіжного засобу (банківської картки) систем Visa, Visa Electron, Мastercard, Mastercard Electronic, Maestro.
4.5. Після здійснення оплати Покупець отримує посилання на електронний фіскальний чек у смс - сповіщенні на номер телефону вказаний під час оформлення замовлення.
4.5.1. Справжність фіскального чека завжди можна перевірити за цим посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check
4.5.2. Покупець має право запросити у Продавця в разі необхідності фіскальний чек у паперовому вигляді.
Оплата Товару, за домовленістю з Продавцем, може бути здійснена і в інший спосіб.
4.6. Максимальна вартість одного замовлення для одного Покупця протягом одного календарного дня становити не більше 50000 грн. (п’ятдесяти тисяч гривень) з ПДВ, без урахування вартості доставки.
4.7. Продавець має право надавати знижки на Товар та впроваджувати програми лояльності, які передбачають зменшення ціни Товару та/або його доставки. Види знижок та інших чинників, які впливають на ціну Товару можуть зазначатися в інтернет-магазині і змінюються Продавцем в односторонньому порядку. Знижки не сумуються і не додаються до інших знижок. Клієнт може скористатися однією акційною пропозицією.
Продавець не має право змінювати Покупцю ціну Товару в сторону збільшення, після оформлення Замовлення.
4.7. Умови та способи оплати Товару відповідно до поданого. Замовлення розміщені у відповідному розділі інтернет-магазину за посиланням: https://prote.ua/payment.html. Інформація, розміщена за вказаним посиланням є невід’ємною частиною Оферти.
5. УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ.
5.1. Доставка Замовлення Покупцю здійснюється у погоджений сторонами спосіб та час.
5.2. Продавець має право змінити час та спосіб доставки, повідомивши про це Покупця.
5.3. У випадку, якщо доставка Замовлення здійснюється перевізником, який погоджений (визначений) Покупцем, то останній зобов’язується оплатити доставку за тарифами такого перевізника.
5.4. Прийняття Товару за кількістю та якістю, а також відсутність у зв’язку із цим претензій, підтверджується вчиненням Покупцем (особою, яка приймає Товар) підпису у супровідних документах на Товар в момент його отримання. До супровідних документів належать також документи складені перевізником при передачі Товару Покупцю.
5.5. Продавець гарантує відвантаження перевізнику Товару належної якості для передачі Покупцю відповідно до його Замовлення.
5.6. При доставці Товару, час перебування уповноваженої особи перевізника за адресою доставки Замовлення, становить не більше 10 хвил., якщо більший строк не визначений правилами відповідного перевізника.
5.7. При виникненні обставин, що знаходяться поза межами впливу Продавця та/або перевізника може бути затримка у доставці Товару.
5.8. Під час доставки, Замовлення вручається особі, що зазначена, як Покупець Товару.
5.9. У випадку неможливості отримання Замовлення безпосередньо Покупцем, Замовлення може бути вручене особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення, прізвище та ім’я Покупця), а також повністю оплатити вартість Замовлення або надати документ, що засвідчує його оплату.
5.10. У разі відсутності Покупця за адресою доставки, вказаної у Замовленні, або відмови Покупця від отримання не оплаченого Товару належної якості або його частини, електронний договір вважається розірваним або зміненим відповідно. У такому випадку Товар або частина Товару за Замовленням повертається Продавцю.
5.11. Умови та способи доставки Замовлення розміщені в інтернет-магазині за посиланням: https://prote.ua/delivery.html . Інформація, розміщена за вказаним посиланням є невід’ємною частиною Оферти.
5.12. Ризик випадкової загибелі та/або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту його прийняття (п. 5.4. Оферти).
5.13. Для комунікації щодо виконання Замовлення Покупець може використовувати: телефонний зв'язок, месенджери або листування. Контакти для комунікації зазначені на сайті інтернет-магазину.
6. ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ. УМОВИ ГАРАНТІЇ
6.1. При отриманні Товарів від кур’єра перевізника або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки та відповідність маркування товару.
6.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.
6.3. Обмін та повернення Товару здійснюється у відповідності до ЗУ «Про захист прав споживачів».
6.4. Повернути Товар належної якості (або поміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення:
- Товар не входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню;
- зберігаються заводські (гарантійні) пломби, ярлики і маркування;
- пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності гарантійних талон та розрахунковий документ
6.5. Повернути Товар можна у будь-якому магазині за посиланням: https://prote.ua/contacts.html , надавши працівнику магазину супровідні документи, що свідчить про покупку даного товару за допомогою Сайту та правильно заповнивши заяву на повернення товару.
6.4. Не підлягають поверненню Товари, перелік яких визначено у Додатку №3 Постанови Кабінету міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"».
6.5. Гарантійний термін, в межах якого Покупець може скористатися гарантійним обслуговуванням придбаного Товару, вказаний у відповідному гарантійному талоні. Гарантійне обслуговування надається відповідно до умов викладених в гарантійних талонах.
7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.
7.1. Продавець зобов’язаний:
7.1.1. Належним чином виконувати оформлені та підтверджені Замовлення;
7.1.2. Передати Покупцю Товар згідно з Замовленням та відповідно до умов Оферти;
7.1.3. Перевірити якість та комплектність Товару до передачі Покупцю та/або перевізнику;
7.1.4. Не розголошувати інформацію про персональні дані Покупців, паролі та інші дані для доступу до інтернет-магазину
7.2. Продавець має право:
7.2.1. В односторонньому порядку зупинити передачу Товару (виконання Замовлення) у випадку порушення Покупцем умов Оферти;
7.2.2. В односторонньому порядку змінювати ціну на Товар, за виключенням Товару зазначеного в оформленому Замовленні.
7.2.3. У разі відсутності зазначеного у Замовленні Товару у Продавця, виключити цей Товар із Замовлення або анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації або за телефоном зазначеним в Замовленні.
7.2.4. В односторонньому порядку вносити зміни до Оферти, шляхом розміщення (оприлюднення) її в новій редакції в інтернет-магазині. Такі зміни набувають чинності з дня наступного після їх оприлюднення, якщо інший строк не визначений в самій Оферті.
7.2.5. Розміщувати в інтернет-магазині рекламні матеріали та інші відомості (про акції, події, комерційні пропозиції, новини тощо), які інформують Покупця про Товар та/або умови його покупки. Надсилати на адресу електронної пошти Покупців електронні листи з інформацією, яка стосується Товару Продавця.
7.2.6. Здійснювати доставку Товару у спосіб погоджений з Покупцем.
7.3. Покупець зобов’язаний:
7.3.1. До моменту Акцепту Оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями;
7.3.2. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом та характеристиками), яка розміщена в інтернет-магазині, до моменту оформлення Замовлення;
7.3.3. Оплатити та прийняти Товар відповідно до оформленого Замовлення та умов Оферти.
7.3.4. Надати Продавцеві достовірну інформацію необхідну для прийняття та виконання Замовлення. Покупець несе ризик негативних наслідків у разі надання недоствірних відомостей, що вплинули або могли вплинути на виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
7.3.5. При одержанні Замовлення оглянути та перевірити Товар на наявність явних недоліків.
7.3.6. Ознайомитись з тарифами та правилами перевезення вантажів перевізником, який визначений для доставки Товару Покупцю до моменту оформлення Замовлення.
7.4. Покупець має право:
7.4.1. Обрати Товари, оформити та направити Продавцю Замовлення шляхом заповнення відповідної форми в інтернет-магазині.
7.4.2. Відмовитись від прийняття Товару неналежної якості та обміняти/повернути Товар належної якості у випадку визначеному ЗУ «Про захист прав споживачів».
7.4.3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та іншої інформації про Товар, що направляються Продавцем на адресу електронної пошти Покупця.
7.4.4. Вимагати від Продавця виконання цієї Оферти;
8. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ ТА НАДАННЯ ДОСТУПУ.
8.1. При здійсненні Замовлення через інтернет-магазин, Покупець може зареєструватись і отримати логін і пароль доступу у Власний кабінет Покупця в інтернет-магазині. Для цього необхідно: пройти реєстрацію на сайті з будь-якої сторінки.
8.2. Покупець може зареєструвати власну адресу електронної пошти та телефон в інтернет-магазині для укладання електронних договорів тільки один раз.
Зареєстровану адресу електронної пошти можна змінити у розділі «Кабінет» Сайту. Для користування новою адресою потрібно пройти процедуру активації – натиснути на відповідну кнопку у електронному листі, що прийшов на змінену адресу електронної пошти. На одну адресу електронної пошти можна зареєструвати тільки один акаунт доступу до сайту та всіх програм лояльності.
8.3. Доступ до зареєстрованого акаунта Покупець отримує шляхом: входу на сайт з вказанням пошти та паролю, які використовувались при реєстрації.
9. ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ «Бонусна програма»
9.1. Умови Програми лояльності «Бонусна програма», вказані у Правилах програми які поширюються на покупки, що здійснюються в інтернет-магазині.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ.
10.1. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в мережі передачі даних, у тому числі глобальної мережі Інтернет, за допомогою яких здійснюється доступ до інтернет-магазину.
10.2. Будь-яка скарга або претензія Покупця, що може виникнути оформляється в письмовій формі та надсилається цінним листом з описом вкладення за місцезнаходженням Продавця. Продавець вживає необхідних заходів для розгляду скарги (претензії).
10.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають у зв'язку з Офертою та електронними договорами вирішуються шляхом переговорів (діалогу) зацікавлених осіб або у судовому порядку.
10.4. У випадку порушення Покупцем зобов’язань Продавець має право в односторонньому порядку відмовитись від виконання своїх зобов’язань за електронним договором із звільненням його від відповідальності.
11. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ.
11.1. Сторона звільняється від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором якщо це стало наслідком дії (впливу) форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які виникли після укладення електронного договору та які Сторона не могла передбачити або попередити розумними та обачними діями.
11.2 Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання договірних зобов’язань, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
11.3. У разі настання Форс-мажорних обставин Сторона повинна протягом 14-ти календарних днів з початку їх негативної дії письмово поінформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про факт, дату виникнення, очікувану тривалість та характер Форс-мажорних обставин, суть впливу на Сторону, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати початку їх негативної дії на Сторону надати відповідний документ (сертифікат) Торгово-промислової палати України про Форс-мажорні обставини.
11.4 У разі існування форс-мажорних обставин більше 31 дня Покупець має право відмовитись від електронного договору в односторонньому порядку шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну адресу Продавця зазначену в Замовленні та/або в цій Оферті.
12. ІНШІ УМОВИ.
12.1. Фотографії, що містяться на сторінках Товару є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристика Товару розміщеного не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації що до Товару Користувач повинен звернутися на «Гарячу лінію» за телефоном: +380443790992
12.2. До відносин не врегульованих цією публічною офертою застосовуються положення чинного законодавства України.
12.3. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію телефонних розмов здійснених на телефон Продавця, за умови повідомлення про це шляхом усного застереження перед проведенням розмови. Такий запис вчиняється Продавцем для підвищення якості взаємодії з Покупцем щодо покупки Товару. Продавець керується принципом, що Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування за телефоном з Продавцем після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.
12.4. Порядок обробки персональних даних наведений в додатку до Оферти, який є його невід’ємною частиною
ДОДАТОК до Публічна пропозиції (оферти)
ПОРЯДОК ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Загальні положення
1. Цим Порядком обробки персональних даних (далі за текстом - «Порядок») визначено загальні вимоги до обробки та захисту персональних даних суб’єктів персональних даних, що обробляються повністю чи частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів.
2. Володільцем/розпорядником персональних даних (надалі за текстом – «Володілець/розпорядник»), що збираються відповідно до цього Порядку є Продавець.
3. Шляхом ознайомлення Покупця з цим Порядком, який є невід’ємною частиною Оферти Володілець/розпорядник повідомляє суб’єкта персональних даних про склад і зміст зібраних персональних даних, його права, визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Мета та підстави обробки персональних даних:
4. Метою обробки персональних даних Володільцем/розпорядником є забезпечення вчинення електронного правочину, встановлення та реалізації договірних відносин, надання/ отримання та здійснення розрахунків за придбані товари відповідно до чинного законодавства України, забезпечення доставки товару, надання/отримання рекламних матеріалів після реалізації договірних відносин
5.Мета обробки персональних даних повинна бути чіткою і законною.
6. Мета обробки персональних даних повинна бути визначена до початку їх збору.
7. У разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних, окрім випадків, визначених законодавством, повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до нової мети.
Категорії суб’єктів персональних даних
8. Володілець/розпорядник обробляє персональні дані фізичних осіб контрагентів.
9. Володілець/розпорядник обробляє такі персональні дані фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, номер облікової картки платника податку, дані паспорту особи (серія та номер, дата, орган видачі, місце проживання), контактний номер телефону, адресу електронної пошти, адресу доставки товару, інші резервні можливі дані. Під Даними також розуміється інша інформація, отримана Інтернет-магазином на законних підставах від третіх осіб та/або доступна з профайлів Користувача у соціальних мережах – у випадку реєстрації в Інтернет-магазині за допомогою служб автентифікації соціальних мереж, Google акаунту. В такому випадку Користувач надає свою згоду на обробку інформації, що доступна із відповідних облікових записів (профайлів) у соціальних мережах.
10. Володілець/розпорядник не здійснює обробку персональних даних про расове, етнічне та національне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та або організаціях, професійних спілках, релігійних організаціях чи в громадських організаціях світоглядної спрямованості, стан здоров'я, статеве життя, біометричні дані, генетичні дані, місцеперебування та або шляхи пересування особи, факт притягнення до адміністративної чи кримінальної відповідальності, застосування щодо особи заходів в рамках досудового розслідування та заходів, передбачених Законом України "Про оперативно-розшукову діяльність", вчинення щодо особи тих чи інших видів насильства.
Порядок обробки персональних даних
11. Володілець/розпорядник самостійно визначає порядок обробки персональних даних, враховуючи специфіку обробки персональних даних у різних сферах, відповідно до вимог, визначених Законом України «Про захист персональних даних»та цим Порядком.
12. Надання Володільцю/розпоряднику інформації під час Реєстрації та Реєстрація особи в інформаційній системі Сайту означає надання нею Володільцю/розпоряднику згоди на використання та обробку її персональних даних і вчинення інших дій, передбачених Законом України "Про захист персональних даних" протягом необмеженого строку. Користувачі несуть відповідальність за всю інформацію, що розміщується ними в загальнодоступних облікових записах. Користувач повинен усвідомити всі ризики, пов'язані з тим, що він оприлюднює адресу або інформацію про точне місце свого розташування. Якщо Користувач вирішив увійти на Он-лайн платформу, використовуючи службу автентифікації стороннього оператора, наприклад інформацію Facebook, Google акаунту Товариство може отримати додатковий профіль, або іншу інформацію, доступ до якої надано такою третьою особою.
Згода на обробку персональних даних передбачає надання згоди на отримання від володільця/розпорядника інформації в будь-який час повідомлень (push-повідомлень, Skype, Viber, WhatsApp та інших повідомлень, надісланих за допомогою різних додатків, SMS-повідомлень, повідомлень іншого типу/способу передачі) з вищезазначеною метою, що не порушує норм чинного законодавства України, на засоби зв’язку, повідомлені особою, або через спеціально розроблений мобільний додаток, встановлений на мобільному пристрої особи, яка надає згоду,
13.Суб’єкт персональних даних має право відкликати згоду на обробку персональних даних без зазначення мотивів, у разі якщо єдиною підставою для обробки є згода суб’єкта персональних даних. З моменту відкликання згоди володілець зобов’язаний припинити обробку персональних даних.
14.Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, у строк не більше, ніж це необхідно відповідно до мети їх обробки. В будь-якому разі вони обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, не довше, ніж це передбачено законодавством у сфері архівної справи та діловодства.
Спосіб збору, накопичення персональних даних
15.Володілець/розпорядник збирає та накопичує персональні дані, які добровільно надаються особами під час Реєстрації та в процесі вчинення, виконання правочинів.
Строк та умови зберігання персональних даних
16.Персональні дані зберігаються не довше, ніж це необхідно відповідно до мети їх обробки, але у будь-якому разі не довше строку зберігання даних, визначеного згодою суб’єкта персональних даних на обробку цих даних.
Умови та процедуру зміни, видалення або знищення персональних даних
17. Суб’єкт персональних даних має право пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних щодо заборони обробки своїх персональних даних (їх частини) та/або зміни їх складу/змісту. Така вимога розглядається володільцем впродовж 10 днів з моменту отримання.
18. Якщо за результатами розгляду такої вимоги виявлено, що персональні дані суб’єкта (їх частина) обробляються незаконно володілець припиняє обробку персональних даних суб’єкта (їх частини) та інформує про це суб’єкта персональних даних.
19. Якщо за результатами розгляду такої вимоги виявлено, що персональні дані суб’єкта (їх частина) є недостовірними, володілець припиняє обробку персональних даних суб’єкта (чи їх частини) та/або змінює їх склад/зміст та інформує про це суб’єкта персональних даних.
20. У разі якщо вимога не підлягає задоволенню, суб’єкту надається мотивована відповідь щодо відсутності підстав для її задоволення.
21. У разі виявлення відомостей про особу, які не відповідають дійсності, такі відомості мають бути невідкладно змінені або знищені.
22. Видалення та знищення персональних даних здійснюється у спосіб, що виключає подальшу можливість поновлення таких персональних даних.
Умови та процедуру передачі персональних даних
23. Порядок доступу до персональних даних суб’єкта персональних даних та третіх осіб визначається статтями 16-17 Закону України «Про захист персональних даних».
24. Володілець повідомляє суб’єкта персональних даних про дії з його персональними даними на умовах, визначених статтею 21 Закону України «Про захист персональних даних».
Заходи забезпечення захисту персональних даних
25. Володілець/розпорядник забезпечує захист персональних даних, що стали йому відомі з електронних документів (повідомлень) під час вчинення електронних правочинів, у порядку, передбаченому Законом України "Про захист персональних даних".
26. З метою недопущення несанкціонованого доступу до облікового запису особи в інформаційно-телекомунікаційній системі Сайту для ідентифікації такої особи використовується Ідентифікатор Покупця.
27. Ідентифікація особи за допомогою Ідентифікатору Покупця здійснюється під час кожного Входу на Сайт.
28. Володільцем/розпорядником прийнято внутрішній порядок обробки персональних даних та визначену відповідальну особу. Приміщення, де стоять комп'ютери, на яких здійснюється обробка персональних даних, замикаються. Для отримання ключа необхідно поставити відмітку в журналі. Визначено коло працівників, що мають доступ до персональних даних, а також рівні доступу таких працівників. Комп'ютери, де містяться персональні дані, захищені паролем. Кожен працівник має особистий пароль. Всі операції, пов'язані з обробкою персональних даних, автоматично фіксуються за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
29. У випадках, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», Володілець/розпорядник також визначає обов’язки та права осіб, відповідальних за організацію роботи, пов’язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
30. Володілець/розпорядник вживає заходів щодо забезпечення захисту персональних даних на всіх етапах їх обробки, у тому числі за допомогою організаційних та технічних заходів.
31. Володілець/розпорядник самостійно визначає перелік і склад заходів, спрямованих на безпеку обробки персональних даних, з урахуванням вимог законодавства у сферах захисту персональних даних, інформаційної безпеки.
32. Захист персональних даних передбачає заходи, спрямовані на запобігання їх випадкових втрати або знищення, незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних.
33. Володілець/розпорядник веде облік працівників, які мають доступ до персональних даних суб’єктів. Володілець/розпорядник визначає рівень доступу зазначених працівників до персональних даних суб’єктів. Кожен із цих працівників користується доступом лише до тих персональних даних (їх частини) суб’єктів, які необхідні йому у зв’язку з виконанням своїх професійних чи службових або трудових обов’язків.
34. Усі інші працівники Володільця/розпорядника мають право на повну інформацію лише стосовно власних персональних даних.
35. Працівники, які мають доступ до персональних даних, дають письмове зобов’язання про нерозголошення персональних даних, які їм було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов’язків.
36. Датою надання права доступу до персональних даних вважається дата надання зобов’язання відповідним працівником.
37. Датою позбавлення права доступу до персональних даних вважається дата звільнення працівника, дата переведення на посаду, виконання обов’язків на якій не пов’язане з обробкою персональних даних.
38. У разі звільнення працівника, який мав доступ до персональних даних, або переведення його на іншу посаду, що не передбачає роботу з персональними даними суб’єктів, вживаються заходи щодо унеможливлення доступу такої особи до персональних даних, а документи та інші носії, що містять персональні дані суб’єктів, передаються іншому працівнику.
Процедура збереження інформації про операції, пов’язані з обробкою персональних даних та доступом до них
39. Персональні дані залежно від способу їх зберігання (паперові, електронні носії) мають оброблятися у такий спосіб, щоб унеможливити доступ до них сторонніх осіб.
40. З метою забезпечення безпеки обробки персональних даних вживаються спеціальні технічні заходи захисту, у тому числі щодо виключення несанкціонованого доступу до персональних даних, що обробляються та роботі технічного та програмного комплексу, за допомогою якого здійснюється обробка персональних даних.
41. Володілець/розпорядник веде облік операцій, пов’язаних з обробкою персональних даних суб’єкта та доступом до них. З цією метою Володільцем/розпорядником зберігається інформація про:
- дату, час та джерело збирання персональних даних суб’єкта;
- зміну персональних даних;
- перегляд персональних даних;
- будь-яку передачу (копіювання) персональних даних суб’єкта;
- дату та час видалення або знищення персональних даних;
- мету та підстави зміни, перегляду, передачі та видалення або знищення персональних даних.
42. Володілець/розпорядник персональних даних самостійно визначає процедуру збереження інформації про операції, пов’язані з обробкою персональних даних суб’єкта та доступом до них. У випадку обробки персональних даних суб’єктів за допомогою автоматизованої системи така система автоматично фіксує вказану інформацію. Ця інформація зберігається володільцем/розпорядником упродовж одного року з моменту закінчення року, в якому було здійснено зазначені операції, якщо інше не передбачено законодавством України.
ТОВ "В.М." Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Гатне, вул. Свободи 2А